Monday, September 8, 2008

Mitaki Chapel 三滝チャペル

Here is a picture of Mitaki Chapel. Pastor Horikawa has blessed us by allowing us to practice here each week. I spoke to his mother this past Sunday and she told me the story of how her husband started the church over 40 years ago. The building was a lot smaller back then since it started as a house church and over the years how it has grown. Praise the Lord for His provision! The Lord has used this church to bless many, many people over the years...may His blessings continue!

この写真は三滝チャペルの写真です。堀川先生は私たちに三滝チャペルで練習を許してくれ、祝福してくれました。私は堀川先生のお母さんといしょうにはなしました。英子先生は、彼女のだんなさんが40年前にこの教会を開いたときのことを話してくれました。建物もちいさく、最初は、ハウスチャーチとして、はじめたそうです。それから年月が過ぎ、主は、多くの人を祝福するためにこの教会をおおいにお使いになり、今もその祝福は続いています。

No comments: