Friday, April 18, 2008

Blessed!祝福ことがいただきましたよ!

After one week of work I am finally starting to feel settled in. I am very blessed to have a great new apartment and two nice schools to work at. In May I will be starting a new ministry project with pastor Mori at Takeshima chapel. We will be doing an English conversation class using Bible stories as our text. Right now Takeshima chapel is preparing. I look forward to seeing what the Lord has planned.

やっぱり1週かんで仕事をして、いい感じになります。 当たらしアパートといい小学校を二つおかげで、僕は本当に祝福いただきましたました。5月から僕と森先生といしょうに当たらしミニストリーがはじめています。 私たちはせいしょうからストリーの英会話をしっています。ここから、竹島チャペルはじゅんびをします。僕は神様のプランを見たいよ!

No comments: